2009年12月24日 星期四

~独自圣诞节~

今天..
是全世界都共同欢庆的一个节日..
那就是..
圣诞节啦..

今年的圣诞节..我会寂寞吗..?!
今年的圣诞节..
我会告别单身吗..?!
Erm..其实不用猜都知道答案了..
唉~又是一个孤单寂寞的圣诞节..
看到大家都成双成对..
自己却还是孤家寡人..
呜呜呜呜~T^T..

哈哈..
没关系啦..
看看今天会不会有这样幸运..
有女生和我一起出街咯~><..

4 則留言:

Kellie♥ 提到...

哈哈,我也是哦,看来要唱Eason的Lonely Christmas了~~

Yunhan 提到...

我也是很孤单呐..
我今年的圣诞节在医院里度过.. =="

haizz..
同病相怜啦~

Sam Lim 提到...

Hey man, long time no see.

Anyway, I've been there,and done that. I mean, the singing thingy, Eason's .

Well, i guess i just by and say "Hi" to you, your family, your friends bla bla bla...XD
Okay, its time. I will stop by and view your blog, anyday, anytime, anywhere~~~


Your stupid cousin,
Virus Sam

Boscochien 提到...

haha~
thanks u all o..^^